Oferta

Cieszę się, że moje zdjęcia przyciągnęły Twoją uwagę!

Od dawna wiadomo, że konsument kupuje emocjami, odczuciami – wzrokiem, słuchem. Dlatego tak ważne jest posiadanie dobrych jakościowo, a zarazem pozytywnych w odbiorze zdjęć w swojej firmie. Komunikacja w mediach odgrywa w dzisiejszych czasach bardzo dużą rolę. Wiem jak silnie zdjęcia oddziaływują na klienta dlatego też proponuje Ci stworzenie pięknej kampanii, która zauroczy Twoich odbiorców.

Mam nadzieję, że zdecydujesz się na współpracę ze mną

Jak wygląda współpraca ze mną?

  1. Komunikacja mailowa, telefoniczna – poznajemy się. Ja poznaję Twoją markę, obecny sposób komunikacji, charakterystykę kolorystyczną po to by stworzyć zdjęcia, które najlepiej będę sprzedawały Twój produkt. Przedstawiasz mi przykładowe kadry, inspiracje, które wywarły na Tobie wrażenie, bądź koncept samej sesji oraz to jak widzisz naszą współpracę.
  2. Zakres współpracy – ustalamy ilośc potrzebnych kadrów, różnorodność, ilośc produktów wykorzystanych do sesji, itd.
  3. Charakterystyka, plan sesji – wysyłam moodboardy, czyli zarys sesji z uwzględnieniem kolorystyki, materiałów, faktur, stylu kadrów – sposobu w jaki widzę daną tematykę.
  4. Przygotowanie do sesji – kompletuję wszystko co będzie potrzebne do realizacji naszej współpracy, dodatki, tła, akcesoria – Twoja marka jest wyjątkowa więc dbam o to by wszystko było na najwyższym poziomie.
  5. Sesja – to etap, w którym mam już wszystko przygotowane i zaczynam pracować na stworzeniem odpowiednich kadrów.
  6. Postprodukcja – tu powstaje efekt finalny, obrabiam zdjęcia powstałe na sesji tak by efekt był jak najlepszy.
  7. Wysyłka zdjęć – otrzymujesz ode mnie gotowy produkt, który od razu możesz rozplanować w swojej komunikacji.

Fotografia Produktowa

W ramach współpracy otrzymasz kompleksową usługę zdjęć produktowych.

W skład oferty wchodzi:

zdjęcia wykonane w różnych wariantach (do wyboru)

  • minimalistyczne zdjęcia produktów na tle jednokolorowym w otoczeniu atrybutów
  • kreatywne ujęcia zaaranżowane, do których poza produktem wykorzystuje rożne faktury, półprodukty, akcesoria,

zdjęcia w stylu flatlay – czyli ujęcia z góry produktów ładnie ułożonych, z dodatkowymi akcesoriami. Zdjęcia te świetnie sprawdzają się w mediach społecznościowych

zdjęcia z tzw czynnikiem ludzkim – czyli zdjęcia, do których używamy modela, modelki, np dłonie, twarz, itp

Wiesz już czego możesz się spodziewać. Napisz by porozmawiać o tym co mogę dla Ciebie zrobić.

Napisz do mnie